Digitalizace v praxi: Efektivní řešení pro HR a nákup
Vhodné pro
Zaměstnavatele
Majitele a jednatele
Management
Obchodní manažery
Personalisty
UPOZORNĚNÍ: AKCE JE ZRUŠENA.
Kurz poskytuje praktické tipy a postupy pro zavedení a správu elektronických podpisů ve firemním prostředí. Účastníci získají důkladné porozumění procesu elektronického podpisování a jeho výhod pro zrychlení a zefektivnění pracovních postupů v oblasti HR a nákupu.
Kurz poskytuje praktické tipy a postupy pro zavedení a správu elektronických podpisů ve firemním prostředí. Účastníci získají důkladné porozumění procesu elektronického podpisování a jeho výhod pro zrychlení a zefektivnění pracovních postupů v oblasti HR a nákupu.
Program
Toto školení nabízí praktický a komplexní přehled elektronického podpisování s důrazem na jeho aplikaci při podepisování smluv a dokumentů v oblasti lidských zdrojů (HR). Účastníci se seznámí s nejnovějšími technologiemi a právními předpisy týkajícími se elektronických podpisů, včetně mezinárodních standardů a platných legislativních rámů.- Co všechno lze podepsat elektronicky
- Jak dělat objednávky
- Na co je třeba naopak využít starý dobrý papír
- Jestli je naskenovaný podpis také podpis
- Jak zdigitalizovat řízení HR
- Jak můžete uzavírat pracovní smlouvy digitálně
- A zda platí to samé pro ukončování pracovních poměrů
- A samozřejmě, jaké jsou nejdůležitější novinky ze soudní praxe, které by Vám neměli uniknout
Organizace akce:
Seminář bude probíhat v kombinované formě, tzn. prezenčně a také online (MS TEAMS). Pokud budete mít zájem o online účast, prosím, o registraci na email: ratajova@jhk.cz.
Podmínky účasti:
Účastnický poplatek uhraďte, prosím, bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300 – variabilní symbol: 12160524. Daňový doklad Vám bude zaslán po připsání platby na účet.
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Lektor
Mgr. Alena Šmejkalová
Alena Šmejkalová je zkušená právnička s rozsáhlou praxí v oblastech pracovního práva, compliance a digitalizace. Pracuje jako hlavní právní poradce v advokátní kanceláři Lucie Demeterové (DemeterLegal), kde se specializuje na poskytování právního poradenství firmám v oblastech pracovního práva a compliance. Má unikátní kombinaci dovedností, která zahrnuje hluboké právní znalosti spolu s praktickým vhledem do digitalizace firemního prostředí. Její schopnost pěkně vysvětlit složité právní koncepty a procesy ji činí vynikajícím lektorem. Má bohaté zkušenosti s právním poradenstvím klientům různých velikostí a odvětví, což jí umožňuje poskytovat praktické a relevantní příklady během školení.
Datum a čas |
Čtvrtek 16. 05. 2024 09:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Zasedací místnost, 1. patro Palackého náměstí 106 nebo ONLINE MS TEAMS, Strakonice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1400 Kč (cena včetně DPH) Pro ostatní: 2000 Kč (cena včetně DPH) |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |