Vládní proexportní agentura CzechTrade zahájila průzkum mezi firmami, které exportují své zboží a služby do zahraničí. Výsledky pomohou identifikovat, jakou podporu vývozci potřebují.
Exportéři mohou své byznysové potřeby sdělit v průzkumu
Exportní firmy se mohou zúčastnit rychlého online dotazníkového šetření, které uspořádala proexportní agentura CzechTrade. Pod názvem Exportní průzkum 2024 se skrývá jednoduchý internetový dotazník, jehož vyplnění nezabere více než deset minut.
Výsledky šetření pomohou agentuře CzechTrade identifikovat další potřeby a požadavky exportérů a podle toho rozvíjet své služby. „Váš názor je pro nás inspirací a zároveň závazkem. Sehráváte klíčovou roli při vytváření pracovních míst, zavádění inovací a přispíváte k ekonomickém růstu.
Zároveň čelíte mnoha rizikům a tlakům, které mohou ovlivnit váš úspěch,” oslovuje v úvodu dotazníkového šetření agentura exportní firmy. „Zapojením do tohoto průzkumu nám pomůžete lépe porozumět vašim potřebám a přispějete tak k vytvoření prostředí, které podnikání podporuje,” pokračuje úvod dotazníku.
Na to, aby se průzkumu zúčastnily, mají české firmy čas do 7. listopadu.
Krátký dotazník v rámci Exportního průzkumu 2024 vyplňte ZDE.
Zdroj: www.businessinfo.cz
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
CzechTrade podporuje vstup českých firem na marocký trh
Nové obchodní příležitosti čekají na firmy nejenom z oboru elektrotechniky. Díky aktivitám zahraniční kanceláře CzechTrade v Maroku se propojily dvě významné asociace, které stvrdily společný zájem a ...
HK ČR: České firmy úspěšně expandují na nové zahraniční trhy
I přes složité geopolitické a ekonomické podmínky neztratilo přes 62 % českých firem za posledních 12 měsíců žádné exportní teritorium.
HK ČR: Firmy mají zájem o exportní financování a pojištění, potýkají se ale s překážkami při jejich využívání
Přístup českých firem k zabezpečení zahraničních aktivit a největší překážky v oblasti exportního financování a pojištění mapoval průzkum Hospodářské komory (HK ČR).