Vládní proexportní agentura CzechTrade zahájila průzkum mezi firmami, které exportují své zboží a služby do zahraničí. Výsledky pomohou identifikovat, jakou podporu vývozci potřebují.
Exportéři mohou své byznysové potřeby sdělit v průzkumu
Exportní firmy se mohou zúčastnit rychlého online dotazníkového šetření, které uspořádala proexportní agentura CzechTrade. Pod názvem Exportní průzkum 2024 se skrývá jednoduchý internetový dotazník, jehož vyplnění nezabere více než deset minut.
Výsledky šetření pomohou agentuře CzechTrade identifikovat další potřeby a požadavky exportérů a podle toho rozvíjet své služby. „Váš názor je pro nás inspirací a zároveň závazkem. Sehráváte klíčovou roli při vytváření pracovních míst, zavádění inovací a přispíváte k ekonomickém růstu.
Zároveň čelíte mnoha rizikům a tlakům, které mohou ovlivnit váš úspěch,” oslovuje v úvodu dotazníkového šetření agentura exportní firmy. „Zapojením do tohoto průzkumu nám pomůžete lépe porozumět vašim potřebám a přispějete tak k vytvoření prostředí, které podnikání podporuje,” pokračuje úvod dotazníku.
Na to, aby se průzkumu zúčastnily, mají české firmy čas do 7. listopadu.
Krátký dotazník v rámci Exportního průzkumu 2024 vyplňte ZDE.
Zdroj: www.businessinfo.cz
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
ŠKODA AUTO znovu triumfuje jako Exportér roku v jubilejním ročníku soutěže
Vítězem jubilejního 30. ročníku soutěže Exportér roku, kterou každoročně pořádá Hospodářská komora ČR, se stala společnost ŠKODA AUTO a.s., jež zároveň obhájila svou pozici nejúspěšnějšího českého výv...
Příklady technologických, výzkumných a obchodních inovativních nabídek a poptávek
Přinášíme Vám příklady inovativních nabídek a poptávek v původním znění zprostředkovávaných EEN českým podnikatelům.
Odstartoval 30. ročník soutěže Exportér roku
Hospodářská komora České republiky ve spolupráci se Středním podnikatelským stavem vyhlašuje již 30. ročník soutěže Exportér roku 2024.