Balík Office 365 programů
Vhodné pro
Analytiky
Zaměstnance
IT specialisty
Firmy zapojené do JHK AKADEMIE
Majitele a jednatele
Management
Manažerky
Podnikatelky
Top management
Kurz je pro partnery projektu Jhk IT Akademie ZDARMA.
Více o projektu Jhk IT Akademie ZDE.
Více o projektu Jhk IT Akademie ZDE.
Cíle kurzu:
- Získat přehled o možnostech a funkcích Office 365
- Naučit se efektivně využívat jednotlivé aplikace
- Zvýšit produktivitu a efektivitu práce
- Zlepšit spolupráci a komunikaci v týmu
Kurz je vhodný pro začátečníky i pokročilé uživatele, kteří chtějí prohloubit své znalosti a dovednosti v práci s Office 365. Připojte se k nám a zjistíte, jak Vám Office 365 může usnadnit a zefektivnit každodenní pracovní úkoly.
Program
Obsah kurzu:
- Úvod do prostředí Office 365
- Online versus desktopové aplikace
- Práce s dokumenty ve Wordu online
- Ukázka práce v Excel online
- Tvorba jednoduché prezentace v PowerPointu online
- Efektivní správa e-mailů a kalendářů v Outlooku
- Task management v ToDo
- Organizace úkolů v Planneru
- Organizace poznámek a projektů v OneNote
- Spolupráce a sdílení dokumentů pomocí OneDrive a SharePointu
- Tipy a triky pro zvýšení produktivity
6. Praktická cvičení
- Účastníci si na připravených souborech procvičí jednotlivé techniky
- Řešení modelových situací a reálných příkladů
- Diskuze a zpětná vazba
Pro koho je seminář vhodný?
- Kurz je určen pro uživatele, kteří mají předplatné Office 365
- Vhodné je vzít si v případě prezenčního školení NTB s sebou
Možnost účasti prezenční či ONLINE formou. (Organizátor akce se s Vámi po registraci spojí a zjistí Vaše preference. V případě online účasti Vám bude zaslán odkaz k připojení)
Podmínky účasti:
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Projekt číslo CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008470 s názvem Jhk IT Akademie je financován z Evropské Unie v rámci Národního plánu obnovy.
Lektor

Bc. et Bc. Jana Tichá
Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
Datum a čas |
Čtvrtek 20. 02. 2025 08:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | zasedací místnost Jhk, nebo v MS Teams Husova tř. 1846/9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Kč 1.499,- vč.DPH Pro ostatní: Kč 1.999,- vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |