EXCEL 365 - nové funkce
Vhodné pro
Analytiky
Zaměstnance
IT specialisty
Firmy zapojené do JHK AKADEMIE
Majitele a jednatele
Management
Manažerky
Podnikatelky
Top management
Program
- Úvod do nových funkcí Excelu 365:
- Přehled novinek v Excelu 365
- Výhody a možnosti nových funkcí - Pokročilé vyhledávací funkce:
- Použití funkce XLOOKUP místo SVYHLEDAT a dalších vyhledávacích funkcí
- Praktické příklady a cvičení - Nové textové funkce:
- Spojování a rozdělování řetězců pomocí funkcí TEXTPŘED a TEXTZA
- Ukázky a praktické úkoly - Dynamické funkce:
- Tvorba seřazených tabulek pomocí funkce SORT
- Filtrování tabulek pomocí funkce FILTER
- Práce s dynamickými oblastmi a jejich výhody - Práce s unikátními hodnotami:
- Získávání unikátních hodnot z rozsáhlých seznamů pomocí funkce UNIQUE
- Příklady použití v praxi - Generování náhodných čísel a řad:
- Generování náhodných čísel pomocí funkce RANDARRAY
- Tvorba dynamických řad čísel pomocí funkce SEQUENCE
- Aplikace v reálných scénářích - Diskuze a sdílení zkušeností mezi účastníky
Pro koho je seminář vhodný?
- Webinář je vhodný pro uživatele, kteří pracují v Excelu na denní bázi, analyzují data a tvoří tabulky (analytici, účetní, vedoucí pracovníci, marketéři…).
- Pro praktické vyzkoušení je nutná zakoupená licence Excel 365
Proč se na webinář přihlásit?
- Uspoříte až 30% pracovního času
- Budete vědět, co pro vás Excel může udělat a pochopíte principy práce s tímto tradičním nástrojem
Možnost účasti prezenční či ONLINE formou. (Organizátor akce se s Vámi po registraci spojí a zjistí Vaše preference. V případě online účasti Vám bude zaslán odkaz k připojení)
Podmínky účasti:
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Projekt číslo CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008470 s názvem Jhk IT Akademie je financován z Evropské Unie v rámci Národního plánu obnovy.
Lektor

Ing. Oldřich Hes
Jako lektor IT působí od roku 1999. Ve společnosti GLOBIS s.r.o., kde je jedním z jednatelů, pracuje od roku 2006. Kromě lektorské činnosti zaměřené na profesionální využití kancelářských programů, se nejčastěji věnuje optimalizaci využití ICT v malých a středních společnostech. Ve volném čase sází stromky v lese nebo ho najdete na turistických stezkách.
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Datum a čas |
Středa 23. 04. 2025 08:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | zasedací místnost Jhk nebo online Husova 1849/9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Kč 1.499,- vč.DPH Pro ostatní: Kč 1.999,- vč. DPH |
Kapacita | Volno (Zbývá 13 míst) |
Garant akce |
![]() |
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 13 míst)