Události

HRko s Jhk – Inspirace a praktické tipy pro moderní HR

Vhodné pro
Management Personalisty

Zveme vás na jedinečné setkání HR|ko s Jhk, kde propojujeme personalisty, podnikatele a všechny, kdo chtějí držet krok s nejnovějšími trendy v oblasti řízení lidských zdrojů. Připravili jsme pro vás inspirativní přednášky předních odborníků, které vám pomohou adaptovat se na nové výzvy a posílit strategii vašeho týmu.

Co vám HRko přinese?

  • Praktické tipy, jak efektivně řídit lidské zdroje v rychle se měnícím prostředí.
  • ​Užitečné informace o trendech a nových technologiích v HR.
  • Přehled klíčových legislativních změn a jejich dopadů na zaměstnavatele.
  • ​Možnost sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty s odborníky i kolegy z oboru. 

Program

09:00 – 11:15 hod   Mindset v době AI – Jak se na trend umělé inteligence adaptovat a co nejvíce ho využít?

Jak nástroje umělé inteligence integrovat do svého každodenního života? Jak využít AI k automatizaci
repetitivních činností tak, abychom měli více času na práci s největší přidanou hodnotou? 

Na přednášce se zaměříme na:
✅Jak můžeme rozvíjet růstové myšlení v době umělé inteligence a využívat umělou inteligenci pro osobní a profesionální růst?
✅Jak umělá inteligence změní moderní pracovní prostředí a jaké konkrétní kroky mohou firmy a jednotlivci podniknout, aby se v této transformaci stali vítězi?
✅Jaké inovativní způsoby existují pro využití umělé inteligence k zlepšení rozhodování, řešení problémů a tvůrčího myšlení?
✅Jaké jsou nejlepší postupy pro využívání nástrojů umělé inteligence k automatizaci opakujících se úkolů a uvolnění času pro činnosti s vyšší přidanou hodnotou?

 
PETR LUDWIG, GrowJOB Institute: Petr Ludwig 18 let úspěšně podniká v ČR. Napsal knihu Konec prokrastinace, která je aktuálně s více než 23 překlady a více než 450.000 prodanými tituly nejprodávanější českou knihou ve světě. Český časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích.

12:00 – 13:30 hod   Výkon začíná firemní kulturou: Proč na prostředí záleží víc než kdy dřív
 
Firemní kultura není jen líbivá fráze na webu nebo výčet benefitů. Ovlivňuje, jak se lidé cítí, jak spolupracují a jaký podávají výkon. Férovost, respekt, způsob vedení nebo míra chaosu v komunikaci – to vše rozhoduje o tom, jestli lidé pracují naplno, nebo jen přežívají.

Na přednášce se zaměříme na:
✅V této přednášce se podíváme na to, jak konkrétní aspekty firemní kultury formují motivaci a výkon,
✅proč už nestačí jen přidat další bonusy,
✅a co opravdu dělá rozdíl mezi úspěšnou a stagnující firmou.


JAKUB-MAREK ŠTĚPÁN, Co-Founder Institut firemní kultury: Konzultant zaměřující se na mezi týmovou spolupráci a organizační kulturu. Po své korporátní kariéře v roce 2021 spoluzaložil Institut firemní kultury.

13:30 - 14:00 hod   Panelová diskuse, sdílení zkušeností s jihočeskými personalisty
  • Eva Prokešová - STEINBAUER LECHNER s.r.o.
  • Ondřej Otáhal - HERBAVITA CZ s.r.o.


14:00 – 15:00 hod   Legislativa v HR 2025: Praktické dopady a příležitosti pro zaměstnavatele

Rok 2024 přinesl zásadní změny v pracovním právu, včetně úprav dohod o pracích mimo pracovní poměr, benefitů a digitalizace dokumentace. Jak se tyto změny osvědčily v praxi? Další novela, platná od května 2025, ovlivní rodičovskou, ukončování pracovních poměrů i rekvalifikace. Jak se na ni firmy mohou připravit bez dopadu na efektivitu?

Na přednášce se zaměříme na:
✅ Shrnutí klíčových legislativních změn – co už platí a co teprve přijde
✅ Praktické dopady na zaměstnavatele a HR oddělení – co se osvědčilo a kde vznikají komplikace
✅ Možnosti, jak se na změny připravit – doporučené postupy, příklady z praxe, tipy na minimalizaci právních rizik
✅ Diskuzi o příležitostech, které změny přinášejí – jak mohou zaměstnavatelé nové podmínky využít k posílení konkurenceschopnosti


JUDr. BARBORA KOŘENÁŘOVÁ, advokátka ARROWS ETL Global: Přes sedm let působila na úseku správního práva u Krajského soudu v Českých Budějovicích a problematikou tohoto právního odvětví se zabývá i v advokátní kanceláři ARROWS. Klienti se na Barboru mohou obracet s požadavky na poskytování služeb v oblasti rodinného, stavebního, přestupkového a pracovního práva.

15:00 - 16:00 hod   Zpětná vazba jako nejlevnější nástroj pro rozvoj zaměstnanců? 

Přes všechny procesní optimalizace se stále často zapomíná na lidi. Ti jsou pro chod firmy to nejdůležitější! A právě k rozvoji lidí můžeme využívat jako jeden z nejefektivnějších a nejlevnějších nástrojů – zpětnou vazbu.
✅Jaké ale může mít benefity, které by nás na první pohled nenapadly?
✅Jaké jsou příklady dobré praxe, které nám ilustrují její důležitost?
✅A jak na ni v praxi?


JAROSLAV PLAVEC, spoluzakladatel JuiceUPu, konzultant, kouč a specialista na procesní řízení: Pro zákazníky navrhuje a implementuje strategické změnové projekty od revize organizační struktury, přes změny firemní kultury až po celkové směřování firem. Fascinuje ho fungování a optimalizace komplexních systémů. Působil na projektech pro ČEPS, Českou spořitelnu, LEGO, Plzeňský prazdroj, ŠKODA Auto a ČEZ. Mimo to je Jarda automobilový fanatik, otužilec, surfař, manžel a otec, požitkář a všeobecný životní nadšenec. 

 
Organizační pokyny:

Faktura k uhrazení účasti Vám bude zaslána 14 dní před konáním akce. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na akci poplatek nevracíme - organizace může na akci dle potřeby vyslat náhradníka.

Účastnický poplatek zahrnuje občerstvení.

Datum a čas Čtvrtek 10. 04. 2025
09:00 - 16:00
Přidat do kalendáře
Místo Velká zasedací místnost Jhk
Husova tř. 1846/9, České Budějovice 3
Cena Pro členy Jhk: 2 300 Kč
Pro ostatní: 2 990 Kč
Kapacita Volno (Zbývá 12 míst)
Garant akce
Kučerová Šárka
kucerova@jhk.cz
+420727966254
Přihláška na akci
Sdílet

Přihláška na akci

Volno (Zbývá 12 míst)

2 300 /osoba
Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.
Zpět