Komplexní průvodce veřejnými zakázkami
Vhodné pro
Majitele a jednatele
Management
Připojte se k našemu semináři, který vám poskytne podrobný přehled všech důležitých aspektů zadávacích řízení. Naučíte se orientovat v druzích a režimech veřejných zakázek, správně vyhodnotit zadávací podmínky a kvalifikační kritéria, efektivně podat nabídku a mnohé další. Přijďte se dozvědět, jak úspěšně zvládnout veřejné zakázky a zvýšit své šance na vítězství.
Program
● Druhy a režimy veřejných zakázek, jejich uveřejnění● Zadávací podmínky, možnosti jejich úpravy, právo na vysvětlení zadávací dokumentace
● Kvalifikační kritéria a jejich prokázání
● Podání nabídky a její další možné doplnění a úpravy
● Zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny
● Obrana proti postupu zadavatele v zadávacím řízení
● Změny závazků ze smluv včetně možnosti změny vysoutěžené ceny
● Časté chyby dodavatelů při podání nabídek
Podmínky účasti:
Účastnický poplatek uhraďte, prosím, bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300 – variabilní symbol: 16260924. Daňový doklad Vám bude zaslán po připsání platby na účet. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Účastnický poplatek uhraďte, prosím, bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300 – variabilní symbol: 16260924. Daňový doklad Vám bude zaslán po připsání platby na účet. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Lektor
Mgr. Petr Valent, LL.M.
Partner a vedoucí advokát mezinárodní advokátní kanceláře ARROWS ETL Global. Ve své praxi se více než 10 let věnuje především obchodním smlouvám ve vnitrostátním i mezinárodním obchodě, obchodním vyjednáváním a poradenství při akvizicích.
Datum a čas |
Čtvrtek 26. 09. 2024 09:00 - 11:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | zasedací místnost ObHK, 3. patro (budova ČSOB) Náměstí Míru140/I, Jindřichův Hradec |
Cena |
Pro členy Jhk: 1 200 Kč (včetně DPH) Pro ostatní: 1 600 Kč (včetně DPH) |
Kapacita | Volno (Zbývá 18 míst) |
Garant akce |
|
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 18 míst)