MS Excel - čištění dat pomocí datových nástrojů a funkcí
Vhodné pro
Analytiky
Zaměstnance
IT specialisty
Firmy zapojené do JHK AKADEMIE
Majitele a jednatele
Management
Manažerky
Podnikatelky
Top management
Program
V kurzu se naučíte:- Určit, jaká data lze do buněk zadat a jaká ne.
- Vytvářet rozbalovací seznamy
- Spojovat data z více buněk do jedné (například jméno a příjmení)
- Rozdělovat data z jedné buňky do více buněk
- Odebírat duplicitní záznamy z tabulek
- Zpětně doplňovat optimální vstupní hodnoty pro požadovaný výsledek
- Spojovat data z více oblastí
- Využít textové funkce, které umožňují čištění dat, spojování, rozdělování textových řetězců (CONCAT, ZLEVA, ZPRAVA, ČÁST, PROČISTIT, VYČISTIT, TRIM, a další)
Pro koho je seminář vhodný?
- Analytiky a datové specialisty: Kteří potřebují efektivně zpracovávat a analyzovat velké množství dat.
- Finanční a účetní profesionály: Kteří chtějí zlepšit své dovednosti v práci s finančními modely a výpočty.
- Projektové manažery: Kteří potřebují plánovat a sledovat projekty pomocí pokročilých funkcí Excelu.
- Administrativní pracovníky: Kteří chtějí zvýšit svou produktivitu a efektivitu při práci s daty.
- Studenty a pedagogy: Kteří se chtějí naučit pokročilé techniky pro zpracování dat a přípravu analýz.
Proč se na webinář přihlásit?
- Uspoříte až 30% pracovního času
- Budete vědět, co pro vás Excel může udělat a pochopíte principy práce s tímto tradičním nástrojem
Možnost účasti prezenční či ONLINE formou. (Organizátor akce se s Vámi po registraci spojí a zjistí Vaše preference. V případě online účasti Vám bude zaslán odkaz k připojení)
Podmínky účasti:
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Projekt číslo CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008470 s názvem Jhk IT Akademie je financován z Evropské Unie v rámci Národního plánu obnovy.
Lektor

Ing. Oldřich Hes
Jako lektor IT působí od roku 1999. Ve společnosti GLOBIS s.r.o., kde je jedním z jednatelů, pracuje od roku 2006. Kromě lektorské činnosti zaměřené na profesionální využití kancelářských programů, se nejčastěji věnuje optimalizaci využití ICT v malých a středních společnostech. Ve volném čase sází stromky v lese nebo ho najdete na turistických stezkách.
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Datum a čas |
Pondělí 10. 03. 2025 08:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | zasedací místnost Jhk, nebo v MS Teams Husova tř. 1846/9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Kč 1.499,- vč.DPH Pro ostatní: Kč 1.999,- vč. DPH |
Kapacita | Volno (Zbývá 15 míst) |
Garant akce |
![]() |
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 15 míst)