MS Excel – propojování tabulek II.
Vhodné pro
Analytiky
Zaměstnance
IT specialisty
Firmy zapojené do JHK AKADEMIE
Majitele a jednatele
Management
Manažerky
Podnikatelky
Top management
Program
V kurzu se naučíte:Porovnávat či přiřazovat k sobě data z různých tabulek díky vyhledávacím funkcím a nástroji POWER QUERY
Budeme trénovat:
- Využití vyhledávacích funkcí SVYHLEDAT a XLOOKUP na základě přibližné shody
- Ukážeme si, jak se propojují tabulky v Excelu pomocí PowerQuery - editoru dat.
- načítání dat
- jednoduché pročištění dat
- spojení tabulek (nástroj připojit a sloučit tabulky)
Pro koho je seminář vhodný?
- Analytiky a datové specialisty: Kteří potřebují efektivně zpracovávat a analyzovat velké množství dat.
- Finanční a účetní profesionály: Kteří chtějí zlepšit své dovednosti v práci s finančními modely a výpočty.
- Projektové manažery: Kteří potřebují plánovat a sledovat projekty pomocí pokročilých funkcí Excelu.
- Administrativní pracovníky: Kteří chtějí zvýšit svou produktivitu a efektivitu při práci s daty.
- Studenty a pedagogy: Kteří se chtějí naučit pokročilé techniky pro zpracování dat a přípravu analýz.
Proč se na webinář přihlásit?
- Uspoříte až 30% pracovního času
- Budete vědět, co pro vás Excel může udělat a pochopíte principy práce s tímto tradičním nástrojem
Možnost účasti prezenční či ONLINE formou. (Organizátor akce se s Vámi po registraci spojí a zjistí Vaše preference. V případě online účasti Vám bude zaslán odkaz k připojení)
Podmínky účasti:
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Projekt číslo CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008470 s názvem Jhk IT Akademie je financován z Evropské Unie v rámci Národního plánu obnovy.
Lektor

Ing. Oldřich Hes
Jako lektor IT působí od roku 1999. Ve společnosti GLOBIS s.r.o., kde je jedním z jednatelů, pracuje od roku 2006. Kromě lektorské činnosti zaměřené na profesionální využití kancelářských programů, se nejčastěji věnuje optimalizaci využití ICT v malých a středních společnostech. Ve volném čase sází stromky v lese nebo ho najdete na turistických stezkách.
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Datum a čas |
Čtvrtek 10. 04. 2025 08:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | zasedací místnost Jhk, nebo v MS Teams Husova tř. 1846/9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Kč 1.499,- vč.DPH Pro ostatní: Kč 1.999,- vč. DPH |
Kapacita | Volno (Zbývá 8 míst) |
Garant akce |
![]() |
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 8 míst)