Sdílení souborů - Sharepoint, OneDrive, Teams
Vhodné pro
Analytiky
Zaměstnance
IT specialisty
Firmy zapojené do JHK AKADEMIE
Majitele a jednatele
Management
Manažerky
Podnikatelky
Top management
Kurz je pro partnery projektu Jhk IT Akademie ZDARMA.
Více o projektu Jhk IT Akademie ZDE.
Více o projektu Jhk IT Akademie ZDE.
Cíle kurzu:
- Získat přehled o možnostech a funkcích SharePoint, OneDrive a Teams
- Naučit se efektivně spravovat a sdílet soubory
- Zvýšit produktivitu a organizaci práce
- Zlepšit spolupráci a komunikaci v týmu
- Zajistit bezpečnost a správu dat
Program
- Úvod do prostředí SharePoint, OneDrive a Teams
- Vytváření a správa dokumentů v OneDrive
- Sdílení a spolupráce na souborech v reálném čase
- Organizace a správa týmových souborů v SharePointu
- Integrace a využití souborů v MS Teams
- Nastavení oprávnění a zabezpečení souborů
- Tipy a triky pro efektivní správu a sdílení souborů
Pro koho je seminář vhodný?
- Kurz je vhodný pro začátečníky i pokročilé uživatele, kteří chtějí prohloubit své znalosti a dovednosti v oblasti správy a sdílení souborů. Připojte se k nám a objevte, jak Vám SharePoint, OneDrive a Teams mohou usnadnit a zefektivnit každodenní pracovní úkoly.
- Vhodné je vzít si v případě prezenčního školení NTB s sebou
Možnost účasti prezenční či ONLINE formou. (Organizátor akce se s Vámi po registraci spojí a zjistí Vaše preference. V případě online účasti Vám bude zaslán odkaz k připojení)
Podmínky účasti:
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Projekt číslo CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008470 s názvem Jhk IT Akademie je financován z Evropské Unie v rámci Národního plánu obnovy.
Lektor

Bc. et Bc. Jana Tichá
Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
Datum a čas |
Úterý 18. 03. 2025 08:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | zasedací místnost Jhk, nebo v MS Teams Husova tř. 1846/9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Kč 1.499,- vč.DPH Pro ostatní: Kč 1.999,- vč. DPH |
Kapacita | Volno (Zbývá 10 míst) |
Garant akce |
![]() |
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 10 míst)