Události

Vliv dodacích doložek Incoterms 2020 na uplatňování DPH a celních předpisů při provádění zahraničního obchodu se zbožím

Vhodné pro
Obchodní manažery
Přijměte pozvání na seminář s Markem Reinohou, poradcem v oblasti cel a unijního obchodu. 

Cílem semináře je:
  • vydefinovat souvislost smluvních ujednání ve smlouvách se zahraničními obchodními partnery a správné uplatňování daňových a celních aspektů dodávek zboží
  • přehled o pravidlech uplatňování DPH a celních předpisů při provádění jednotlivých obchodních transakcí ve vazbě na sjednanou dodací doložku

Program

Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na:
  • identifikaci smluvního partnera (DIČ apod.),
  • možné formy vyjádření podmínek dodání ve smlouvách,
  • dodací podmínky po změnách v roce 2021,
  • termín dodání,
  • apod.
Vliv smluvních ujednání na uplatňování DPH příp. celních předpisů:
  • při vnitrounijním obchodu se zbožím – vliv na identifikaci místa zdanitelného plnění,
  • vliv na plnění podmínek pro osvobození dodání do jiného členského státu EU od DPH apod. po změnách v DPH v roce 2021,
  • při dovozu a vývozu zboží – vliv na stanovení celní hodnoty a základ DPH při dovozu, vliv na identifikaci místa plnění, vliv na plnění podmínek pro osvobození vývozu od DPH apod.
Dále se zaměříme na:
  • praktické příklady obchodních operací,
  • diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.
Pro účastníky semináře je připravena písemný materiál (power pointová prezentace), který obsahuje stručné shrnutí témat, která jsou předmětem semináře.
Organizace akce
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme - organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka. 

Lektor

Marek Reinoha

Poradce v oblasti cel a unijního obchodu. Poradenské služby pro subjekty zahraničního obchodu, se zaměřením na oblasti provádění obchodních operací v zahraničním obchodě z pohledu uplatňování DPH a SPD, aplikace celních předpisů a vykazování Intrastatu.

Datum a čas Úterý 22. 10. 2024
09:00 - 14:00
Přidat do kalendáře
Místo Malá zasedací místnost
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
1250,- Kč včetně DPH

Pro ostatní:
2050,- Kč včetně DPH

Kapacita Volno (Zbývá 30 míst)
Garant akce
Kučerová Šárka
kucerova@jhk.cz
+420727966254
Přihláška na akci
Sdílet

Přihláška na akci

Volno (Zbývá 30 míst)

1250,- Kč včetně DPH
Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.
Zpět