Marketingová strategie prakticky (z cyklu Od nápadu k realizaci)
Vhodné pro
Začínající podnikatelé
Jak dostat produkt k zákazníkovi? Jednoduše a strategicky!
Program
Naučíme se nastavit komplexní marketingovou strategii od cílů, přes zákazníka až po nastavení rozpočtu, systému kontroly a akční plán. A protože funkční strategii nelze postavit bez kvalitní znalosti našeho zákazníka, ukážeme si, kde a jak si o něm zjistíme co nejvíce informací, které budeme při prodeji našeho produktu potřebovat.Způsob přihlášení
K přihlášení na webinář je určen následující FORMULÁŘ.
Po odeslání Vás budeme registrovat a nejpozději v den před konáním akce vám na uvedený email odešleme přihlašovací údaje a pokyny.
V případě potřeby kontaktujte zde uvedeného garanta akce.
Spolupořadatelé:
- Jihočeská hospodářská komora - www.jhk.cz
- Jihočeský vědeckotechnický park - www.jvtp.cz
- Agentura CzechInvest, pobočka České Budějovice - www.czechinvest.org
- Jihočeská agentura pro inovační podnikání - www.jaip.cz
- Regionální rozvojová agentura jižních Čech - RERA a.s. - www.rera.cz
- Ekonomická fakulta Jihočeské univerzity - www.ef.jcu.cz
- Vysoká škola technická a ekonomická - www.vste.cz
- VŠE, fakulta managementu v Jindřichově Hradci - www.fm.vse.cz
Lektor
Ing. Markéta Karman
Specialistka na strategické poradenství obchodu a marketingu v B2B firmách. 18 let se aktivně věnuje obchodu a marketingu, kde zúročuje zkušenosti z úspěšné obchodní dráhy v korporacích a strategického marketéra pro SME firmy. Firmám proto přináší potřebný obchodně-marketingový přesah a nezaujatý pohled na jejich byznys, ze kterého mohou jen profitovat.
Dokumenty
Datum a čas |
Středa 27. 04. 2022 15:00 - 17:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | online, platforma ZOOM |
Cena |
Pro členy Jhk: zdarma Pro ostatní: zdarma |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |