Události

MS Outlook

Vhodné pro
Analytiky Zaměstnance IT specialisty Firmy zapojené do JHK AKADEMIE Majitele a jednatele Management Manažerky Podnikatelky Top management
Kurz je pro partnery projektu Jhk IT Akademie ZDARMA.
Více o projektu Jhk IT Akademie ZDE.

Cíle kurzu:

  1. Efektivní správa e-mailů: Naučit se organizovat a spravovat e-maily pomocí složek, kategorií a pravidel.
  2. Plánování a správa schůzek: Zvládnout plánování schůzek a událostí, sdílení kalendářů a nastavení připomínek.
  3. Správa kontaktů: Vytváření a správa kontaktů, skupinových kontaktů a distribučních seznamů.
  4. Úkoly a časový management: Vytváření, sledování a prioritizace úkolů.
  5. Automatizace a pokročilé funkce: Používání šablon, rychlých kroků a automatických odpovědí pro zvýšení produktivity
     

Tyto cíle pomáhají účastníkům kurzu lépe využívat všechny dostupné nástroje a možnosti Outlooku, což vede k efektivnější práci a lepší organizaci času.

 

Program

  • Úvod do Outlooku

    • Základní přehled a orientace v uživatelském rozhraní
    • Nastavení a přizpůsobení aplikace
  • Správa e-mailů

    • Vytváření a odesílání e-mailů
    • Organizace doručené pošty pomocí složek a kategorií
    • Používání pravidel a filtrů pro automatizaci
  • Kalendář (Outlook a Teams)

    • Plánování a správa schůzek a událostí
    • Sdílení kalendářů s kolegy
    • Nastavení připomínek a opakujících se událostí
  • Kontakty

    • Vytváření a správa kontaktů
    • Skupinové kontakty a distribuční seznamy
  • Úkoly a ToDo

    • Vytváření a sledování úkolů
    • Nastavení priorit a termínů splnění
  • Pokročilé funkce

    • Používání šablon a rychlých kroků
    • Nastavení automatických odpovědí (funkce "Mimo kancelář")
    • Tipy a triky pro zvýšení produktivity


Pro koho je seminář vhodný?
  • Tento kurz je ideální pro administrativní pracovníky, manažery a všechny, kteří chtějí zlepšit svou efektivitu při práci s e-maily a plánováním času.
  • Vhodné je vzít si v případě prezenčního školení NTB s sebou
Nejzazší termín pro podání přihlášek: 26.3.2025.

Možnost účasti prezenční či ONLINE formou. (Organizátor akce se s Vámi po registraci spojí a zjistí Vaše preference. V případě online účasti Vám bude zaslán odkaz k připojení)
 
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.

Projekt číslo CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008470 s názvem Jhk IT Akademie je financován z Evropské Unie v rámci Národního plánu obnovy. 

 

Lektor

Bc. et Bc. Jana Tichá

Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
 


Datum a čas Čtvrtek 27. 03. 2025
08:00 - 12:00
Přidat do kalendáře
Místo zasedací místnost Jhk, nebo v MS Teams
Husova tř. 1846/9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
Kč 1.499,- vč.DPH

Pro ostatní:
Kč 1.999,- vč. DPH

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Bakker Olga
bakker@jhk.cz
+420601085080
Sdílet
Zpět