(Sebe)rozvojové mapy týmů zákaznické podpory
Vhodné pro
Management
Obchodní manažery
Firmu dělají lidé.. Jejich znalost, nastavení, hodnoty, schopnost rozvíjet se a komplexní soubor kompetencí. Jaké lidi potřebujeme v zákaznické péči? Co přesně musí mít nebo rozvíjet? Jaké lidi bychom měli do týmu přidávat? Jak je školit a zaučovat? Pojďme si sestavit vlastní rozvojovou mapu.
Program
Jihočeská hospodářská komora pro Vás připravila ve spolupráci se společností Customo sérii seminářů zaměřenou na zákaznický servis. Komunikujete pravidelně se svými tuzemskými či zahraničními zákazníky? Chcete být úspěšní v oblasti zákaznického servisu a získat tak cenné rady a tipy, jak na to? Neváhejte a zúčastněte se připravovaných seminářů.Co Vás na semináři čeká?
Jaké jsou soft a hard znalosti, které potřebuje člověk v týmu vaší zákaznické podpory? Jaké kompetence navíc potřebuje jejich manažer teamlead/ manažer?
Společně sestavíme jejich seznam a ohodnotíme, v jaké úrovni jsou žádoucí, a v jakých se objevují ve vašem týmu. Víme-li, kde jsme a kam směřujeme, je lehčí si naplánovat cestu. Tyto mapy mohou sloužit velmi dobře nejen při průběžném hodnocení lidí, ale i při školení zaměstnanců nebo při náboru nových členů týmu.
Organizace
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme - organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Série seminářů:
Zákaznický servis 21. století - 20. dubna 2023
Time management pro zákaznický servis - 8. června 2023
Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem - 21. června 2023
Zákaznický servis 21. století - 20. dubna 2023
Time management pro zákaznický servis - 8. června 2023
Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem - 21. června 2023
Lektor

Jana Streichsbierová
Sama prošla zákaznickými centry jako řadový zaměstnanec, team leader i manažerka. Pracovala pro české, zahraniční i nadnárodní organizace, a to jak v českém, tak i v zahraničním prostředí. Spolupracovala se zákazníky po celém světě a komunikuje v 5 různých jazycích. Jana zná specifika různých kultur a umí vás naučit jak komunikovat dobré, horší i špatné zprávy tak, aby na konci každé objednávky stál spokojený zákazník www.customo.eu. Jejím dalším koučingovým projektem je Úspěšně do penze.
Datum a čas |
Čtvrtek 11. 05. 2023 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1500,- Kč vč. DPH Pro ostatní: 2200,- Kč vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |