Time management pro zákaznický servis
Vhodné pro
Zahraniční oddělení
Management
Obchodní manažery
Kdo chce méně stresu a víc pohody, musí umět plánovat a určovat priority. V zákaznickém servisu často reálně potřebujete 60 hodin týdně, máte ale jen 40. Jak se neutopit v emailech a přežít náročné dny? Jak zvládat stres a přetížení? Pohoda není pro líné. Pojďme se pořádně podívat na to, jak lépe organizovat čas, když pocitově žádný nemáte.
Program
Jihočeská hospodářská komora pro Vás připravila ve spolupráci se společností Customo sérii seminářů zaměřenou na zákaznický servis. Komunikujete pravidelně se svými tuzemskými či zahraničními zákazníky? Chcete být úspěšní v oblasti zákaznického servisu a získat tak cenné rady a tipy, jak na to? Neváhejte a zúčastněte se připravovaných seminářů.Co Vás na semináři čeká?
Seminář je zaměřený na email management, určování priorit, organizaci pracovního dne. Nejde o všeobecné poučky, ale malé kroky, které vám nabídnu ke zvážení a které pomáhaly velmi vytížených týmech v první linii. A protože vím, že něco měnit lze a něco vždy zůstane, společně se podíváme i na to, jak si udržet nadhled, humor a hlavu nad vodou.
Organizace
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme - organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Série seminářů:
Zákaznický servis 21. století - 20. dubna 2023
(Sebe)rozvojové mapy týmů zákaznické podpory - 11. května 2023
Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem - 21. června 2023
Zákaznický servis 21. století - 20. dubna 2023
(Sebe)rozvojové mapy týmů zákaznické podpory - 11. května 2023
Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem - 21. června 2023
Lektor

Jana Streichsbierová
Sama prošla zákaznickými centry jako řadový zaměstnanec, team leader i manažerka. Pracovala pro české, zahraniční i nadnárodní organizace, a to jak v českém, tak i v zahraničním prostředí. Spolupracovala se zákazníky po celém světě a komunikuje v 5 různých jazycích. Jana zná specifika různých kultur a umí vás naučit jak komunikovat dobré, horší i špatné zprávy tak, aby na konci každé objednávky stál spokojený zákazník www.customo.eu. Jejím dalším koučingovým projektem je Úspěšně do penze.
Datum a čas |
Čtvrtek 08. 06. 2023 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1500,- Kč vč. DPH Pro ostatní: 2200,- Kč vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |