Zákaznický servis 21. století
Vhodné pro
Majitele a jednatele
Obchodní manažery
Jaké jsou ty nejdůležitější ingredience úspěšného zákaznického servisu? Co zákazníci vlastně chtějí a očekávají? Jak souvisí interní komunikace a firemní kultura s přístupem k externím partnerům? Potřeba postavit zákaznickou péči jako plnohodnotné oddělení ve firmě je stále vyšší a zdaleka se neomezuje na B2C prostředí.
Program
Jihočeská hospodářská komora pro Vás připravila ve spolupráci se společností Customo sérii seminářů zaměřenou na zákaznický servis. Komunikujete pravidelně se svými tuzemskými či zahraničními zákazníky? Chcete být úspěšní v oblasti zákaznického servisu a získat tak cenné rady a tipy, jak na to? Neváhejte a zúčastněte se připravovaných seminářů.Co Vás na semináři čeká?
Představení zákaznického servisu jako důležité složky firemní struktury. Ať už nazýváte tento tým jakkoliv, jsou to lidé, kteří plní nezastupitelnou funkci nejen v rámci prodeje a marketingu směrem k zákazníkovi, ale také interně. Jsou to ambasadoři hodnot organizace a často ukazují celkovou kulturu firmy. Kde vlastně musíme začít, aby na konci byl zákaznický servis hodný současným trendům a očekávání? Na co si musíme dát pozor při vedení takového týmu? Jaké lidi potřebujeme?
Odpovědi na tyto a mnohé další se dozvíte na tomto semináři.
Organizace
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme - organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Navazující série seminářů:
(Sebe) rozvojové mapy týmů zákaznické podpory - 11. května 2023
Time management pro zákaznický servis - 8. června 2023
Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem - 21. června 2023
(Sebe) rozvojové mapy týmů zákaznické podpory - 11. května 2023
Time management pro zákaznický servis - 8. června 2023
Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem - 21. června 2023
Lektor

Jana Streichsbierová
Sama prošla zákaznickými centry jako řadový zaměstnanec, team leader i manažerka. Pracovala pro české, zahraniční i nadnárodní organizace, a to jak v českém, tak i v zahraničním prostředí. Spolupracovala se zákazníky po celém světě a komunikuje v 5 různých jazycích. Jana zná specifika různých kultur a umí vás naučit jak komunikovat dobré, horší i špatné zprávy tak, aby na konci každé objednávky stál spokojený zákazník www.customo.eu. Jejím dalším koučingovým projektem je Úspěšně do penze.
Datum a čas |
Čtvrtek 20. 04. 2023 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Velká zasedací místnost. Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1500,- Kč vč. DPH Pro ostatní: 2200,- Kč vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |